آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای فروشگاه بن استور بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
با وجود اینکه ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. در وبسایت بن استور، همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما اقلامی که به عنوان هدیه از طرف بن استور همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر تومان درج شدهاند، مشمول ضمانت تعویض نیستند.
کالاهای موجود در "دسته بندی تلفن همراه" بعلت نوسان ارز و کالاهایی که در "پیشنهاد شگفت انگیز" توسط مشتری خریداری میشوند امکان بازگردانی ندارند.
لازم به ذکر است که در صورت خرابی محصولاتی که گارانتی شرکتی دارند و در سایت هم اعلام شده بن استور سیاستی برای بازگشت درنظر نگرفته و مشتری باید شخصاً جهت برطرف کردن مشکل به شرکت گارانتی کننده مراجعه نماید.